6972 321 765
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
6972 321 765
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Οι 7 επιτυχημένες τακτικές του facebook marketing

Ας είμαστε ειλικρινείς... είναι 2018 το Facebook δε φαίνεται να φθίνει (παρά τις προηγούμενες εκτιμήσεις αναλυτών). Υπάρχουν περισσότεροι από 1.8 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο Facebook, το οποίο δείχνει μια ετήσια μεταβολή κατά +17%. Για την επιχείρησή σας, την εταιρική σας ταυτότητα (brand name) ή την οργάνωσή σας, αυτό το κανάλι δικτύωσης είναι αναπόφευκτο, ειδικά εάν προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια αξιόλογη social media marketing στρατηγική.


Η στρατηγική marketing του επαγγελματικού facebook σας πρέπει να είναι μοναδική και κομμένη & ραμμένη στη διαδικτυακή ταυτότητά σας. Υπάρχει μεγάλο πλήθος από δυνητικούς πελάτες τους οποίους μπορείτε να προσελκύσετε στο facebook. Λόγω όμως της τεράστιας έκτασης που έχει, είναι δύσκολο να βρείτε τη σωστή θέση σας στο χώρο αυτό και να διεκδικήσετε το δικό σας μερίδιο από τη πίτα προβολής.


Για αυτό το λόγο σας παρουσιάζουμε αυτή τη στρατηγική facebook λίγο πριν κλείσει το 2018, η οποία περιλαμβάνει επτά ουσιαστικές τακτικές όχι μόνο για να ξεκινήσετε, αλλά και να δημιουργήσετε ένα εντυπωσιακό προφίλ προβολής. Ας ξεκινήσουμε και ας δούμε τι χρειάζεται (τουλάχιστον) για να επιτύχει ο στρατηγικός σχεδιασμός του στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο.

1. Δημιουργήστε στόχους στο fb που απευθύνονται στις άμεσες ανάγκες σας

Κάθε αξιόλογη στρατηγική μάρκετινγκ που έχετε διαβάσει, πιθανότατα να προτείνει τη δημιουργία στόχων για συγκεκριμένο κοινό. Ο λόγος για τον οποίο γίνεται αναφορά σε αυτό είναι επειδή οι στόχοι είναι απαραίτητοι για τον καθορισμό των μεγαλύτερων μάρκετινγκ αναγκών σας.


Αν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το facebook για μάρκετινγκ ή απλώς θέλετε να βελτιώσετε μια υπάρχουσα στρατηγική, έχετε προφανώς κάποιες ανάγκες. Μη δημιουργείτε στόχους που κυνηγούν ματαιόδοξες μετρήσεις, όπως είναι οι ακόλουθοι και τα likes. Αντ' αυτού, αντιμετωπίστε τις μεγαλύτερες πωλησιακές προκλήσεις σας με το facebook ή τα κοινωνικά μέσα.


Θέτοντας στόχους για το επαγγελματικό σας προφίλ, ο διευθυντής της εταιρείας σας πιθανότατα έστειλε ένα εμπνευσμένο email ή έδωσε μια συναρπαστική ομιλία το 2016, που περιγράφει τους βασικούς στόχους για το 2017. Εντάξει, ίσως δεν σας άλλαξε τη ζωή, αλλά βάζουμε στοίχημα ότι αν κοιτάξετε πίσω, έχει όλα όσα χρειάζεστε για τη στρατηγική του facebook marketing για το 2018.

valte stoxous gia tis anagkes sas sto fb

Ακολουθούν μερικοί κλασικοί ετήσιοι στόχοι για τις επιχειρήσεις και πώς μια αποτελεσματική στρατηγική facebook μπορεί να σας βοηθήσει:


  • Αύξηση της ποιότητας των πωλήσεων: Η βελτίωση της ποιότητας των πωλήσεων ξεκινά τη με καλύτερη στόχευση. Μέσα από μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική στο facebook, φτάνετε στο στοχευόμενο κοινό σας πιο αποτελεσματικά. Ακριβώς επειδή το facebook έχει πολλούς χρήστες, δε σημαίνει ότι θα είναι όλοι ποιοτικοί (δηλαδή κατάλληλοι για να γίνουν πελάτες σας). Δουλέψτε σε αυτό που γνωρίζετε καλύτερα και χρησιμοποιήστε το facebook ως μια πηγή για να βελτιώσετε την προσέγγισή σας προς τους υποψηφίους πελάτες.


  • Προσθέτοντας μεγαλύτερη αξία στον οργανισμό σας: Το facebook μπορεί να καλλιεργήσει καλύτερα πελάτες, να βελτιώσει την ευαισθητοποίηση αυτών και να παρέχει περισσότερη και χρήσιμη πληροφορία στο κοινό σας. Κάντε το facebook την πηγή πληροφοριών τόσο δικών σας όσο και για τους πελάτες σας.


  • Ακολουθώντας την εξέλιξη του κλάδου σας: Πιστεύετε πως οι ανταγωνιστές σας είναι πάντα ένα βήμα μπροστά? Με τη βοήθεια των εργαλείων παρακολούθησης των κοινωνικών μέσων, μπορείτε να παρακολουθείτε, να ακούτε και να αναφέρετε όλες τις κοινωνικές συνομιλίες που περιστρέφονται γύρω από εσάς, τους ανταγωνιστές σας ή τον κλάδο. Πάντα να προσπαθείτε να ακούτε αρκετά πριν μιλήσετε.


  • Πιο αποδοτική στρατολόγηση: Κανείς δεν είπε ότι η κοινωνική στρατολόγηση είναι εύκολη. Είναι όμως γεγονός που παρουσιάζει αυξητικές τάσεις τελευταία όλο και περισσότερο. Τα κοινωνικά μέσα μπορούν να είναι μια εξαιρετική πηγή για την αύξηση των προσπαθειών στρατολόγησης και την ταχύτερη απορρόφηση ενός νέου ταλέντου. Η απήχηση σε ποιοτικότερα στελέχη της εκάστοτε αγοράς είναι πλέον και εύκολη και μετρήσιμη.


  • Έξυπνη ανάπτυξη: Η μείωση του άγχους ανασφάλειας για νέο καταναλωτικό κοινό, ο περιορισμός και ο έλεγχος της δαπάνης προβολής, αποτελούν μέρη μιας επιτυχημένης επιχείρησης, που το facebook μπορεί να σας βοηθήσει σε κάθε μία από αυτές τις πτυχές. Είτε πρόκειται για διαφημιστικές δαπάνες, αυξημένο targeting ή περισσότερες social πωλήσεις, το να στραφείτε στο facebook μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να πλησιάσετε και να ξεπεράσετε αυτούς τους στόχους.


    Αυτοί οι στόχοι δεν απευθύνονται στις ανάγκες όλων, αλλά μπορείτε να δείτε μια τάση για το πώς το marketing των social media μπορεί να επηρεάσει τον οργανισμό ή την εταιρεία σας καλύτερα. Το έχετε ακούσει χίλιες φορές, δουλέψτε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα (θέλει τρόπο, όχι κόπο).

    2. Μελετήστε τα δημογραφικά στοιχεία του facebook του κοινού σας

    Τα δημογραφικά στοιχεία είναι σημαντικό στοιχείο για οποιαδήποτε στρατηγική μάρκετινγκ και δεν αποτελεί εξαίρεση για τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Όσον αφορά στο facebook, έχουμε σχεδόν 1,15 δισεκατομμύρια ανθρώπους που κοιτάζουν την αρχική σελίδα τους σχεδόν καθημερινά, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε ποιους πρέπει να απευθυνθείτε και πως.


    Επιπλέον, η κατανόηση των πρόσφατων δημογραφικών στοιχείων είναι σημαντική καθώς το κοινό του συγκεκριμένου δικτύου παρουσιάζει διακυμάνσεις με την πάροδο των χρόνων. Ας ρίξουμε μια ματιά στα βασικά δημογραφικά στοιχεία όπως καταγράφηκαν από το Quicksprout για τις Ηνωμένες Πολιτείες για το 2016 :

    dimografika usa 2016 statistics
    • Ηλικία & Φύλο

    Τα στοιχεία από την αναφορά Pew Social Media Update 2016 έδειξαν ότι οι γυναίκες τείνουν να χρησιμοποιούν το facebook συχνότερα από τους άνδρες και ότι η βασική ηλικιακή ομάδα είναι 18-29 ετών.


    Ωστόσο, με το 62% των 65χρονών και μεγαλύτερων χρηστών στο facebook, η εταιρεία σας μπορεί να έχει μια πολύ καλύτερη προσέγγιση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο.


    Συμβουλή: μην περιορίζετε τον εαυτό σας επειδή πιστεύοντας ότι οι νεότερες γενιές είναι μόνο στο Snapchat και το Instagram. Το facebook είναι ακόμα το πιο διαδεδομένο και δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.


    • Τοποθεσία & Εισόδημα

    Τα δημογραφικά στοιχεία του facebook αφορούσαν σε όλες τις πολιτείες και η κατανομή εισοδηματικών κριτηρίων ήταν αρκετά ομοιόμορφη. Ωστόσο, οι αστικές και αγροτικές περιοχές έχουν το 81% των χρηστών τους στο facebook, ενώ οι προαστιακές περιοχές αποτελούν το 77%.


    Όσον αφορά το εισόδημα, τα δεδομένα του 2016 δείχνουν ότι το υψηλότερο ποσό χρηστών του facebook (84%) έχει λιγότερο από $30.000, ενώ το 77% έχει περισσότερα από $75.000.


    Συμβουλή: Και πάλι, η ευελιξία του facebook δεν πρέπει να σας εμποδίζει να εξερευνήσετε στοχεύοντας τις δημοφιλέστερες ή ανεκμετάλλευτες δημογραφικά περιοχές. Πιθανότατα να έχετε καλύτερη απόδοση εδώ από άλλα κοινωνικά δίκτυα.

    3. Επιλέξτε και προγραμματίστε το περιεχόμενό σας στο facebook

    Κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει το δικό του στυλ, αλλά το facebook τείνει να ξεφεύγει από δεσμευτικά όρια. Με τις facebook ιστορίες, τα απευθείας μετάδοσης βίντεο, τις εικόνες και τα βίντεο, η στρατηγική προβολής της επιχείρησής σας έχει ατελείωτες ευκαιρίες.


    Για την επιχείρησή σας, δίνουμε εξαιρετική βαρύτητα για την ποιότητα του περιεχομένου και για το τι πρέπει να αναμένει το κοινό σας από την επαγγελματική σας σελίδα του facebook. Θυμηθείτε ότι η υπερβολική προώθηση έχει και τα μειονεκτήματά της (πχ πιθανούς δυσαρεστημένους πελάτες που σχολιάζουν τα πάντα).


    Σύμφωνα με ένα σχετικό δείκτη, το 57,5% των χρηστών των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης δήλωσε ότι οι πολλές και συνεχείς δημοσιεύσεις ήταν το πιο ενοχλητικό χαρακτηριστικό της δραστηριότητας μιας εταιρείας στο facebook το οποίο έχει συνήθως ως αντίδραση να απεγγράφεται και μην ακολουθεί πλέον τις δημοσιεύσεις σας.

    programmatismos periexomenoy sto facebook

    Η σελίδα σας στο facebook δεν πρέπει να είναι σαν ένα κατάστημα γεμάτο από πωλητές έτοιμους προς πώληση. Η πρόθεση για πώληση γίνεται εύκολα αντιληπτή και συνήθως απογοητεύει το κοινό που ενδεχομένως περιμένει κάτι πιο ουσιαστικό και χρήσιμο.


    Το περιεχόμενο που παράγετε πρέπει να είναι συναρπαστικό, διασκεδαστικό ή χρήσιμο για το κοινό σας. Οι χρήστες γνωρίζουν ότι μπορούν να δώσουν μια ώθηση στον ιστότοπό ή τη διαφήμισή σας με το reaction που θα έχουν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα κοινωνικά σας δίκτυα, ειδικά το facebook, πρέπει να είναι γεμάτο με προωθήσεις.


    Επισημάνετε την αξία του brand name σας, προσδιορίστε το κοινό σας και δημιουργήστε ένα χώρο μοναδικό για την εταιρεία σας. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο που οι επαγγελματικές σελίδες facebook διαθέτουν ξεχωριστά tabs για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις φωτογραφίες, τα βιντεο κτλ.


    Γνωρίζετε λοιπόν τη σημασία του περιεχομένου σας, αλλά ποιος τύπος θα λειτουργήσει καλύτερα για εσάς? Ας ρίξουμε μια ματιά στους διάφορους τύπους περιεχομένου στο facebook και πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε καλύτερα:


    • Κατάσταση (Status): η απλούστερη μορφή επικοινωνίας μπορεί μερικές φορές να είναι η πιο ισχυρή. Με τις νέες λειτουργίες, όπως τη δυνατότητα μεγαλύτερου κειμένου για συντομότερα μηνύματα και την επιλογή να τοποθετήσετε το κείμενό σας σε έγχρωμο φόντο, μπορείτε να διαδώσετε το βασικό σας μήνυμα με έναν πιο ζωντανό και εντυπωσιακό τρόπο.

    • Εικόνες: οι αναρτήσεις με εικόνες έχουν 2-3 φορές μεγαλύτερη απήχηση, επομένως η χρήση γραφικών βοηθάει. Όμως, μη βασίζεστε στις εικόνες να κάνουν όλη τη δουλειά και προσπαθήστε να χρησιμοποίησετε υψηλής ποιότητας εικόνες, για να θαυμάσει το κοινό σας. Αν το προϊόν σας θεωρείται "βαρετό", χρησιμοποιήστε όμορφες εικόνες για να επισημάνετε την δημιουργική πλευρά του λογότυπού σας. Εμπνεύστε τους χρήστες με χαρακτηριστικά εικονικής πραγματικότητας ή απεικόνιση 360 μοιρών.

    • Βίντεο: τα βίντεο είναι σε υψηλή ζήτηση, καθώς το 43% των χρηστών θα ήθελε να δει περισσότερα από τους marketers. Ωστόσο, μόνο το 15% των βίντεο στο facebook παρακολουθείται με ήχο. Το βίντεο πρέπει να είναι προσβάσιμο, εύχρηστο και να περιέχει πάντα λεκτικά στοιχεία ή και υπότιτλους. Δημιουργήστε βίντεο που προσελκύουν την προσοχή του χρήστη και απεικονίζουν κάτι που να αξίζει τον κόπο.

    • Σύνδεσμοι: οι σύνδεσμοι είναι τέλειοι για να μοιράζεστε τα νέα της εταιρείας σας και το περιεχόμενο του blog σας. Βρείτε το πιο συναρπαστικό περιεχόμενό σας και μοιραστείτε το στο Facebook. Φροντίστε, κατά το διαμοιρασμό των πολύτιμων blogposts σας, να έχετε ρυθμίσει σωστά τις πληροφορίες που το facebook αντλεί για το post σας, όπως πχ τις φωτογραφίες, τον τίτλο και τη προεπισκόπηση του κειμένου.

    • Facebook Live: η απευθείας μετάδοση περιεχομένου έχει 3 φορές περισσότερη απήχηση στο facebook από οτι τα απλά Posts. Με το “περιεχόμενο στιγμής” να αυξάνεται σε δημοτικότητα, δείτε πως η εταιρεία σας μπορεί να δώσει μία εκ των έσω πληροφόρηση των εκδηλώσεων ή προϊόντων της και άλλου είδους backstage συναρπαστικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο.

    • Facebook Stories: εμφανίστηκε το 2017, οι ιστορίες του facebook είναι στιγμιότυπα περιεχομένου. Αυτό βασίστηκε στις ιστορίες του Instagram, οι οποίες τελικά ήταν από τις ιστορίες Snapchat. Παρατηρείτε μια τάση εδώ? Οι εταιρείες έχουν προσπαθήσει να επιχειρήσουν στο Snapchat εδώ και μερικά χρόνια. Αλλά με την πιο πρόσφατη έκδοση, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτό το είδος περιεχομένου σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα προβολής σας.


    Αφού έχετε καταλήξει στο είδος της δημοσίευσης και το εκπληκτικό περιεχόμενο που θα "σερβίρετε" στο κοινό σας, ήρθε η ώρα να προγραμματίσετε τη δημοσίευση του facebook στο ημερολόγιο των social media. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να δημοσιεύσετε βιαστικά κάτι.


    Ο προγραμματισμός περιεχομένου σημαίνει ότι καταβάλλετε περισσότερες προσπάθειες για την ποιότητα μιας ανάρτησης. Αυτό σας δίνει περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσετε και να εμπνεύσετε το κοινό σας. Ωστόσο, δεν έχετε πάντα χρόνο για να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Για αυτό το λόγο χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο δημοσίευσης κοινωνικών μέσων όπως το Loomly (πρώην Calendy) μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε συνεπείς με το περιεχόμενο. Μπορείτε εύκολα να δείτε, παρακολουθήσετε και να συντηρήσετε της δημοσιεύσεις σας στο facebook με το ημερολόγιο κοινωνικών μέσων.


    Δεν είναι καθόλου τυχαίο που καθημερινά αναπηδούν εταιρείες και λογισμικά διαχείρισης λογαριασμών social media σε σχέση με το προγραμματισμό των αναρτήσεων. Αυτά τα εργαλεία δημοσίευσης έχουν λύσει τα χέρια των απανταχού social media managers και εξακολουθούν να εμπλουτίζονται καθημερινά σχεδόν με νέες λειτουργίες και δυνατότητες, όπως πχ τις μετρήσεις απόδοσης των posts, τα προσχέδια κτλ.

    programmatismos periexomenoy sto facebook-2


    Με τα εργαλεία προγραμματισμού που οι προαναφερθείσες εφαρμογές προσφέρουν, μπορείτε να ρυθμίσετε τις δημοσιεύσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα και να χτίσετε το περιεχόμενο του facebook εκ των προτέρων για εβδομάδες. Μην βιαστείτε να προγραμματίσετε. Εξοικονομήστε χρόνο και κάντε ένα πλάνο με ένα εργαλείο που να καθιστά εύκολη τη διαχείριση πολλών δημοσιεύσεων ταυτόχρονα.


    4. Καθορίστε τη στρατηγική των διαφημίσεων στο facebook


    Ίσως να βρήκατε ενδιαφέρον την προηγούμενη ενότητα, αλλά είναι πολύ δουλειά με λίγη ανταμοιβή (και κυρίως στο κομμάτι της αύξησης του brand awareness).


    Σύμφωνα με μια μελέτη του SocialFlow, η "οργανική φήμη" στο facebook έπεσε το 2016 σε τεράστιο ποσοστό (52%) και αναμένεται να πέσει ακόμη περισσότερο καθότι οι διαφημιζόμενοι θα πάρουν τον πρώτο λόγο, με τις ροές χρονολογίου να αλλάζουν σημαντικά το τρόπο που "διαβάζουμε" όλοι τις ενημερώσεις μας στην αρχική σελίδα.


    Ωστόσο, θα πρέπει πάντα να καταβάλλετε μεγάλη προσπάθεια στη στρατηγική των κοινωνικών σας μέσων από όσα περιμένετε να πάρετε σε αντάλλαγμα. Η επέκταση του κοινού σας και η καθιέρωση εμπιστοσύνης προς την εταιρεία σας δεν γίνεται μέσα σε μια μέρα. Πρέπει να τα κερδίσετε σιγά σιγά και δυστυχώς με κόπο και χρόνο.


    Αλλά υπάρχει ένας πιο σύντομος δρόμος, της διαφήμιση στα social media. Συγκεκριμένα, στο facebook, υπάρχουν περισσότεροι από 4 εκατομμύρια διαφημιζόμενοι.


    Η διαφήμιση στο Facebook είναι απλή, αλλά όχι εύκολη πάντα. Πρέπει λοιπόν να εδραιώσετε το brand της εταιρείας σας και να το παρουσιάσετε στοχευμένα μέσω διαφημίσεων και επί πληρωμή στοχεύσεων.


    • Στοχεύστε σε μεγαλύτερη απήχηση του brand σας

    Οι διαφημιστικές καμπάνιες του facebook σας θα πρέπει πάντα να στοχεύουν αποδοτικά το κατάλληλο κοινό και με κόστος που δε θα σας φέρει σε δύσκολη θέση. 

    Για αρχή, θέλετε να παραμείνετε εντός των εβδομαδιαίων ή μηνιαίων δαπανών σας με το facebook για να αποφύγετε την υπερβολική έκθεση και τα άχρηστα κλικ. Μια αυξημένη δαπάνη σε διαφήμιση, όταν το στοχευμένο κοινό σας δεν είναι αποτελεσματικό ή δεν έχει γίνει σωστά, μπορεί να σας εκτροχιάσει από την σωστή πορεία σας.

    Η διαφήμισή σας στο Facebook πρέπει να είναι σχετική. Η στόχευση ενός ευρέος κοινού δεν είναι κακή. Στην αρχή, θέλετε να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για να πάρετε feedback. Ωστόσο, η σχετικότητα είναι κρίσιμη για τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες στο facebook.

    stoxefsi periexomenoy diafimiseon sto fb

    Προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό και να απευθυνθείτε σε πελάτες που θα ταιριάζουν καλύτερα στο περιεχόμενο του facebook σας. Εάν πρόκειται για εκ νέου στόχευση κοινού, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο παρέχει κάτι αναγνωρίσιμο αλλά επίσης και κάτι νέο.


    • Αποφασίστε για το δημιουργικό περιεχόμενο

    Θα το αναφέρουμε ξανά, αλλά η ποιότητα πάντα επικρατεί της ποσότητας. Προηγουμένως, αναφερθήκαμε στους τύπους περιεχομένου του Facebook. Τώρα ήρθε η ώρα να επιλέξετε ποια κομμάτια περιεχομένου αξίζει να διαφημιστούν σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό.


    Ορισμένες από τις καλύτερες πτυχές του περιεχομένου της διαφήμισής σας πρέπει να περιλαμβάνουν:


    Ταυτότητα: σχετίζεται με την επωνυμία σας και προβάλει αποτελεσματικά το προϊόν/υπηρεσία σας? Εμφανίζονται σωστά το λογότυπό σας και τα χρώματα της εταιρείας σας?


    Ανταμοιβή: τι κερδίζουν όσοι βλέπουν το περιεχόμενό σας? Πρόκειται για μια συμφωνία, προσφορά, κωδικό προσφοράς ή κάποιον πρακτικό οδηγό συμβουλών?


    Ύφος: το περιεχόμενό σας διατηρεί το ίδιο ύφος σε όλη τη σελίδα του facebook σας και γενικά στην επιχείρησή σας?


    Δράση: το περιεχόμενό σας πρέπει να οδηγεί σε μια ενέργεια, η οποία οδηγεί στους στόχους σας στο facebook. Ένα σαφές και ακριβές Call to Action είναι απαραίτητο.


    • Κρατήστε το περιεχόμενο της διαφήμισης επίκαιρο και ενημερωμένο

    Το περιεχόμενο της διαφήμισης του Facebook τοποθετείται ανάμεσα στα νέα των φίλων σας (ακόμα), που σημαίνει ότι τα βλέπετε συχνά. Έχετε δει ποτέ μια τηλεοπτική διαφήμιση ως τη χειρότερη που υπήρξε, αλλά την βλέπατε συνέχεια κατά τη διάρκεια της αγαπημένης σας εκπομπής? Αυτό είναι το ίδιο πράγμα.


    Μην αφήνετε το περιεχόμενό σας να φθίνει με τους θεατές, οπότε φροντίστε να ενημερώνετε και να επανατοποθετήσετε το περιεχόμενό σας κάθε εβδομάδα ή δύο. Σκοπός είναι να οδηγήσετε τους χρήστες σε ένα συγκεκριμένο ιστότοπο ή σελίδα αγοράς.


    Επομένως, μην αφήνετε το παλιό περιεχόμενο να καταστρέψει τις προσπάθειες επαναλαμβανόμενης στόχευσης ή επαναληπτικού μάρκετινγκ.

    facebook engagement statistics


    Δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο και καταγράψτε τις βασικές μετρήσεις σας. Κάθε μέτρηση θα σας δώσει μοναδικές ιδέες για το τι επιθυμείτε να επιτύχετε συγκεκριμένα με τη κάθε διαφήμισή σας:


    • Click through rate: εάν το traffic είναι απαραίτητο, παρακολουθήστε το CTR και δείτε πού μπορείτε να βελτιωθείτε.


    • Εμφανίσεις: έχετε πρόβλημα με τις προβολές? Αναθεωρήστε την εικόνα ή το περιεχόμενό σας και δείτε τι μπορεί να προσελκύσει καλύτερα το κοινό σας, διεξάγοντας συνεχή test.


    • Κόστος για απόκτηση: αν ο σκοπός σας είναι να περιορίσετε πιο αποτελεσματικά τις δαπάνες και τον προϋπολογισμό, παρακολουθήστε το κόστος απόκτησης και θέστε εβδομαδιαίους ή μηνιαίους στόχους.



    5. Μη περιμένετε το κοινό σας να αλληλοεπιδράσει πρώτο

    • Οι σχολιασμοί, και η ζωντανή συζήτηση με τους σχολιαστές, εκτοξεύουν τη facebook στρατηγική σας

    Όπως και τα περισσότερα κανάλια των social media, είναι δίκτυα στα οποία ο κόσμος συζητά και μοιράζεται περιεχόμενο. Ως επαγγελματίες ή εταιρείες, δε πρέπει να ξεχνάτε αυτή τη βασική ιδέα για το τι κάνει ένα δίκτυο κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Αυτό σημαίνει ότι η συνομιλία και η δέσμευση δε πρέπει να παραμελούνται.


    Προσπαθήστε να είστε μια κοινότητα για το ακροατήριό σας και να διατηρείτε άμεση επαφή με αυτό. Το facebook είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να κρατάτε συνομιλίες ή συζητήσεις, είτε είναι με ένα διαφορετικό ακροατήριο είτε με τους δικούς σας πελάτες. Παρόλο που το twitter παίρνει συχνά το προβάδισμα της κοινωνικής φροντίδας των πελατών, μην ξεχνάτε και το facebook.


    Δεν είναι τυχαίο πως το facebook έχει δημιουργήσει δείκτες απόδοσης της επικοινωνίας στις επαγγελματικές σελίδες, με κλασικό παράδειγμα το δείκτη ταχύτητας απόκρισης σε μηνύματα.


    Μπορείτε να βοηθήσετε στην ενεργή συμμετοχή του κοινού σας στο facebook, απλά ζητώντας το από αυτούς. Θα έχετε παρατηρήσει τη συχνή τακτική των επαγγελματικών Posts να ζητούν κάποια αντίδραση, και κυρίως κάποιο σχόλιο από το κοινό.


    Τα social signals που ενεργοποιούνται, έχουν απήχηση τόσο στο Marketing της εκάστοτε σελίδας, όσο και στο SEO των ιστοσελίδων (που συνδέονται). Ωστόσο, δεν μπορείτε να περιμένετε από τους ακολούθους σας να αλληλοεπιδράσουν. Δε μπορείτε να τους προσεγγίσετε όλους, αλλά υπάρχουν τρόποι να αυξήσετε τη συμμετοχή του σε μία ενεργή συζήτηση.


    • Να κοινοποιείτε τη καλύτερη χρονική στιγμή στο facebook

    Το facebook εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο δύσκολα κοινωνικά δίκτυα προς χρήση για οργανικό περιεχόμενο. Και πάλι, οι αλγόριθμοι καθιστούν μια πρόκληση για τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να βρουν τους βέλτιστους χρόνους κοινοποίησης.


    Ωστόσο, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα μεγάλης εταιρείας social media management για τους βέλτιστους χρόνους κοινοποίησης στο facebook έχουμε τα παρακάτω αποτελέσματα:


    • Η Πέμπτη είναι η υψηλότερη προτεινόμενη μέρα για δημοσίευση

    • Στη 1 μ.μ. την Πέμπτη είναι η πιο ενεργός στιγμή

    • Μπορείτε ασφαλώς να δημοσιεύσετε οποιαδήποτε ημέρα μεταξύ 9 π.μ. και 3 μ.μ.

    • Οι ισχυρότερες μέρες κοινοποίησης είναι από Τετάρτη έως Κυριακή

    • Οι λιγότερο προτεινόμενες ώρες είναι νωρίς το πρωί και αργά τη νύχτα.

    facebook kaliteres ores gia to koino

    6. Επιτρέψτε σε όλη την ομάδα σας να δραστηριοποιηθεί το facebook

    Παρέχοντας στους υπαλλήλους περιεχόμενο προς κοινοποίηση, ώστε να προσεγγίσουν το κοινό τους, αυτομάτως θέτετε το περιεχόμενο της εταιρείας σας σε μεγαλύτερο κοινό (το κοινό των εργαζομένων σας).


    Αυτό επεκτείνει την εταιρεία σας όλο και περισσότερο, καθώς μπορείτε να κοινοποιήσετε το περιεχόμενο μέσω δημοσιεύσεων των εργαζομένων σας, δίνοντάς τους και πιο ενεργό ρόλο, στο "χτίσιμο" του facebook προφίλ σας.


    Ωστόσο, το μεγαλύτερο ζήτημα είναι η εύρεση του κατάλληλου περιεχομένου προς κοινοποίηση. Οι περισσότεροι υπάλληλοι χωρίζονται σε 2 κατηγορίες:


    • Σε αυτούς που φοβούνται ή ντρέπονται να μοιράζονται το περιεχόμενο της εταιρείας τους σε δίκτυα

    • Και σε αυτούς που είναι πολύ πρόθυμοι να μοιραστούν τις πληροφορίες της εταιρείας τους σε δίκτυα

    Μια έκθεση από την Bambu έδειξε ότι το 54% των ανθρώπων δεν ξέρουν πώς να κοινοποιούν το σωστό περιεχόμενο και να διαμεσολαβούν στα κοινωνικά μέσα. Η ίδια αναφορά δείχνει ότι το 70% των εργαζομένων χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα στη δουλειά είτε για προσωπικούς είτε για επαγγελματικούς λόγους.


    Όλα ξεκινούν με τη χρήση λογισμικού που επιτρέπει στο προσωπικό σας να χρησιμοποιεί τα μεγαλύτερα δίκτυά όπως το facebook για να μοιραστεί πληροφορίες για την εταιρεία. Μέσα από πλατφόρμες "εσωτερικής εταιρικής διαχείρισης" μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε, να μετρήσετε και να προωθήσετε το περιεχόμενο μέσα από τα προφίλ των εργαζομένων σας.


    Χρησιμοποιήστε το facebook ως εργαλείο για να αναδείξετε τα προνόμια της εταιρείας, να επισημάνετε βραβεία ή ακόμα και να προωθήσετε νέες θέσεις εργασίας. Παρέχοντας εύκολα προς χρήση εργαλεία, η κοινοποίηση γίνεται παιχνίδι. Χρησιμοποιήστε τους υπαλλήλους σας ώστε να σας βοηθήσουν να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο facebook.

    7. Παρακολουθήστε και αναλύστε την γενικότερη στρατηγική

    Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ στο facebook πρέπει να αναλύεται. Έχουμε ήδη αναφέρει ορισμένους τρόπους για να αναλύσετε προσεκτικά τους καλύτερους χρόνους κοινοποίησης, τις μετρήσεις διαφημίσεων στο facebook και τους τύπους περιεχομένου που πρέπει να δημοσιεύσετε.

    i stratigiki anaptiksis sto facebook

    Αν σκοπεύετε να βελτιώσετε τη στρατηγική σας για το 2017 και το 2018, χρειάζονται χρήσιμες πληροφορίες από τα εργαλεία ανάλυσης του facebook. Κάθε επαγγελματίας των social media οφείλει να γνωρίζει αυτά τα εργαλεία. 


    Για να επιτύχετε, χρειάζεστε πληροφορίες σχετικά με το τι λειτουργεί. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα εργαλεία των κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητα για κάθε μαρκετίστα που προσπαθεί να βρεθεί ένα βήμα μπροστά.


    Σε κάθε περίπτωση, το facebook διαψεύδει τις φήμες που το ήθελαν να παρουσιάζει φθορά.  Μήπως ήρθε η ώρα να το εντάξετε πιο σοβαρά στη στρατηγική σας ? 

    Θέλετε να διαβάσετε περισσότερα ?