Ας ξεδιαλύνουμε λίγο τα πράγματα για την εταιρική ταυτότητα
Είναι πολύ συχνή η σύγχυση ανάμεσα σε brand name και domain name, ανάμεσα σε λογότυπο και εταιρική ταυτότητα. Μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για να σας διαφωτίσουμε. Τί είναι λοιπόν η εταιρική ταυτότητα για μία επιχείρηση ?
Πρόκειται για μία "διαρκή" εικόνα, η οποία δηλώνει κυρίως τον τρόπο που η ίδια η εταιρία βλέπει τον εαυτό της, τον τρόπο που θα ήθελε να την βλέπουν οι πελάτες της, αλλά κυρίως τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αναγνωρίσιμη στο ευρύ κοινό.
Κάθε εταιρεία έχει σκοπό να ξεχωρίζει στην αγορά, να "κάνει τη διαφορά" σε σχέση με τον ανταγωνισμό της, να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη, αρεστή και να επικοινωνεί άμεσα την φιλοσοφία της με τον καλύτερο, ταχύτερο και ευκολότερο τρόπο.
Όταν δημιουργείται η εταιρική ταυτότητα (κατά τη «γέννηση» της ιδέας), ο συνδυασμός χρωματικών θεμάτων, σχεδίων, λέξεων, σλόγκαν, γεωμετρικών σχημάτων κ.ά. συνθέτουν ένα κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας. Τη γενική εικόνα ολοκληρώνουν το κτίριο, η διακόσμηση, το λογότυπο, το όνομα, το website, το έντυπο υλικό της, ακόμα και ο τρόπος παρουσίασης του έργου ή προϊόντος της προς τους πελάτες της. Είναι εύκολα κατανοητό λοιπόν, πως η δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας, είναι κάτι σύνθετο αλλά και άκρως δημιουργικό.
Το παραγόμενο αποτέλεσμα, σε όλα τα στάδια της σχεδίασης γίνεται πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη, καθώς αναλαμβάνει δράση μία ομάδα ειδικών, όπως πχ του υπευθύνου Γραφίστα (Designer) για τα λογότυπα σε όλες τις δυνατές παραλλαγές τους, του Video Specialist για τη δημιουργία βίντεο του καναλιού, του Social Media Expert για την «εξάπλωση» στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, του Google Ad Specialist για τη δόμηση ειδικά στοχευμένων διαφημιστικών και φυσικά του Web Developer για την ανάπτυξη μίας μοναδικής Ιστοσελίδας που συνδέεται άμεσα με όλα τα παραπάνω.
Τα στοιχεία που θα καθορίσουν τη δημιουργία ενός διαχρονικά επιτυχημένου brand
Η ευρεία έννοια της εταιρικής ταυτότητας, ξεκινώντας από το σχεδιασμό λογοτύπου, καρτών γραφικής ύλης κτλ. μέχρι το marketing και την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας ή προσώπου στο Ίντερνετ, είναι ενέργειες που μας ευχαριστούν ως άκρως δημιουργικές.
Στόχος κάθε δημιουργικής ομάδας πρέπει να είναι να δημιουργεί στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας ενός Brand, τα οποία θα είναι:
πλήρως σχεδιασμένα σε όλες τις δυνατές μορφές
συνεπή προς τη φιλοσοφία κάθε πελάτη και εταιρείας
φιλικά στον χρήστη, επισκέπτη, πελάτη σας
απλά και αναγνωρίσιμα σε ευρύ ή στοχευμένο κοινό
ευέλικτα σε αλλαγές όποια στιγμή χρειαστούν τροποποιήσεις
καινοτόμα και μοναδικά για να ξεχωρίζουν
ανταγωνιστικά στην σχετική αγορά
Στο επίκεντρο είναι πάντα ο πελάτης και η φιλοσοφία της επιχείρησής του
Για την επίτευξη των παραπάνω: συζητάμε, κατανοούμε και τέλος σχεδιάζουμε, ώστε να ικανοποιούμε απόλυτα τις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.
Προωθούμε τις αξίες που θέλει εκείνος, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι δημιουργίες μας έχουν άποψη και προοπτική, όπως θα έχετε και εσείς.
Η φιλοσοφία μας είναι πως «το μεγαλύτερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι οι πελάτες της και οι ανάγκες τους»
Εάν σας βοηθήσαμε έστω και λίγο να ξεδιαλύνετε λίγο τα πράγματα για την εταιρική ταυτότητα ... μπορείτε να μας στείλετε το σχόλιό σας ή και να το μοιραστείτε με φίλους σας στα social media.