6972 321 765
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
6972 321 765
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Κλασικά λάθη των επαγγελματικών προφίλ στο facebook

Κλασικά λάθη των επαγγελματικών προφίλ στο facebook

Για να προωθήσετε την επιχείρηση ή τη δραστηριότητά σας στο Facebook υπάρχουν πολλοί τρόποι.


Ωστόσο, χρειάζεται να δείξετε προσοχή διότι μπορεί να προβάλετε με λάθος τρόπο την επιχείρησή σας ζημιώνοντας το προφίλ της στα μάτια των followers σας.


Παρακάτω, έχουμε καταγράψει 6 κλασικά λάθη που μπορεί να βλάψουν την

επαγγελματική σας σελίδα στο δημοφιλές Facebook και αν κάνατε ή συνεχίζετε να κάνετε κάποια από αυτά, οφείλετε να τα διορθώσετε άμεσα.

koitontas ton antagonisti sto facebook

Λάθος 1ο: Σταματήστε να μιμείστε τον ανταγωνιστή σας

Ενώ μπορεί να είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχουν πολλές φρέσκιες ιδέες όσον αφορά τη διαφήμιση, να θυμάστε πως υπάρχει η δική σας μοναδική οπτική. Απλά και μόνο βελτιώνοντας το περιεχόμενό σας, μπορείτε να διαφοροποιηθείτε σε σχέση με παρόμοιες σελίδες.


Από την άλλη πλευρά, όταν μιμείστε τρίτες σελίδες, σας κάνει να φαίνεστε μη πρωτότυποι και αυτό ενδεχομένως να πληγώνει το κοινό σας, το οποίο αντιλαμβάνεται τον δημιουργό και κατόπιν τον αντιγραφέα. Άλλωστε χρειάζεται να είστε πρωτότυποι για να ξεχωρίσετε ανάμεσα στο πλήθος.


Το να αντιγράφετε συνέχεια τις ιδέες των ανταγωνιστών σας μπορεί να έχει άσχημες επιπτώσεις στην επιχείρησή σας. Για να το αποφύγετε αυτό, αφιερώστε χρόνο οι ίδιοι για να φτιάξετε ότι χρειάζεστε. Από τα κείμενα, τα emojis, μέχρι και τα γραφικά, όλα όσα δημοσιεύετε πρέπει να συνδέονται με την εταιρεία σας και να έχουν τη δική σας ταυτότητα και ύφος.


Οι αυθεντικοί δημιουργοί και marketers συμβουλεύουν να δημιουργείτε γραφικά με σταθερή παλέτα χρωμάτων γιατί είναι αυτό που συνδέει το brand σας, το αναγνωριστικό σας ύφος και που κάνει το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει.


Θυμηθείτε ότι για να διατηρήσετε την πρωτοτυπία σας, πρέπει να διασφαλίσετε ότι το μήνυμα και το ύφος είναι συνεπή. Γίνετε πόλος έλξης, δημιουργώντας δημοσιεύσεις που αξίζει να διαβαστούν και περιεχόμενο που αξίζει να κοινοποιηθεί.


Να έχετε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας πως είναι καλύτερο να αποτύχει η πρωτοτυπία από το να επιτύχει η απομίμηση. 

Λάθος 2ο: Μη παραμελείτε τους Facebook followers σας

Οι επαγγελματίες διαφημιστές γνωρίζουν ότι οι χαρούμενοι πελάτες είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν. Εκτός από αυτό, ανάλογα με το πόσο ευχαριστημένοι έμειναν, μπορούν να προτείνουν τη σελίδα σας στο Facebook και σε άλλους, με αποτέλεσμα την στοχευμένη αύξηση του κοινού σας.


Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κρατάτε τους πελάτες σας χαρούμενους είναι να τους ακούτε και να αποκρίνεστε γρήγορα στις ερωτήσεις τους.


Εξίσου σημαντική είναι η ειλικρίνεια. Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν ότι τα λόγια σας είναι συνεπή και οι υποσχέσεις σας θα γίνουν πράξη. Εάν παραπλανείτε και εξαπατάτε το κοινό σας, στη καλύτερη περίπτωση να σταματήσουν να σας ακολουθούν, ενώ στη χειρότερη να σας καταγγείλουν και φυσικά να διασπείρουν το αρνητικό τους σχόλιο προς κάθε κατεύθυνση, με σημαντικές συνέπειες για την σελίδα της επιχείρησή σας.


Επίσης, καλό είναι η εταιρεία σας να παρουσιάζει διαφάνεια. Μπορεί να γίνει το κλειδί για μία συνεχή ανάπτυξη της φίρμας σας δια στόματος πελατών. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι χαρούμενοι πελάτες μοιράζονται την εμπειρία τους και με το κοντινό τους κύκλο.


Μία καλή τακτική προς αυτή τη κατεύθυνση, είναι να χτίζετε εμπιστοσύνη, ενθαρρύνοντάς τους να απαντήσουν και γενικότερα να αλληλοεπιδράσουν με τις δημοσιεύσεις σας.

epaggelmatiki selida sto facebook

Λάθος 3ο: Η χρήση ατομικού προφίλ στο Facebook ως επαγγελματική σελίδα

Πολλές επιχειρήσεις κάνουν αυτό το σοβαρό λάθος όταν ξεκινούν να προσελκύσουν κοινό στο Facebook.


Εάν έχετε ήδη στήσει την επιχείρησή σας σε ένα προσωπικό Facebook προφίλ, υπάρχει δυνατότητα μετατροπής του προφίλ σε εταιρικό (το οποίο συνδέεται άμεσα με το προσωπικό σας προφίλ, ως εξαρτώμενο).


Αρχικά, παραβιάζετε τους όρους του Facebook, το οποίο δηλώνει σαφώς ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε ένα προσωπικό προφίλ ως επιχείρηση ή οργανισμό.


Επίσης, η χρήση ενός προσωπικού προφίλ αντί μιας σελίδας θα σας στερήσει πολλά προνόμια που προορίζονται μόνο για τις σελίδες του Facebook.
Για παράδειγμα:


•    Σε ένα προσωπικό προφίλ υπάρχει όριο μέχρι 5000 ακολούθους (connections), ενώ αυτό δεν ισχύει για μια σελίδα.
•    Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά μάρκετινγκ, όπως διαφημίσεις, προωθήσεις, στατιστικά στοιχεία και εφαρμογές που προορίζονται αποκλειστικά για σελίδες
•    Τα Call to Action (κουμπιά προτροπής) είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει σε ένα προσωπικό προφίλ.

Λάθος 4ο: Μη δημοσιεύετε τυχαία και ασυνάρτητα στο Facebook

Δύο πολύ βασικά στοιχεία για μια στρατηγική marketing στο Facebook είναι το περιεχόμενο και η συνέπεια.


Δεν αρκεί απλά να δημιουργήσετε μια σελίδα στο Facebook. Πρέπει να μοιράζεστε πολύτιμο περιεχόμενο σε τακτική βάση.


Μια καλή στρατηγική δημοσίευσης στο Facebook είναι να θέτετε ρεαλιστικούς στόχους πχ 2 αναρτήσεις ανά βδομάδα και στη συνέχεια να προσπαθείτε να τους πραγματοποιήσετε.


Αναθεωρήστε τους στόχους της εταιρείας σας και καθορίστε αυτό που θέλετε να πετύχετε και πώς το Facebook marketing θα σας βοηθήσει με αυτούς. Στη συνέχεια, μπορείτε να ταξινομήσετε τις ημερήσιες, εβδομαδιαίες και μηνιαίες στρατηγικές δημοσίευσης.


Άλλωστε, με μια καλή στρατηγική όχι μόνο αποφεύγονται λάθη τελευταίας στιγμής, αλλά σας επιτρέπει να ενεργείτε με σκοπό και στόχο.

Λάθος 5o: Μη κυνηγάτε ανέφικτους αριθμούς σε στόχους

Βάλτε ένα σχέδιο σε εφαρμογή που να σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να μετράτε και να αξιολογείτε τα αποτελέσματά σας.


Η βηματική στρατηγική δημοσιεύσεων (σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα) είναι το κλειδί στην επιτυχία της προβολής σας και της απήχησης και αντίδρασης που κερδίζει από το κοινό σας.


•    Δημοσιεύσεις (posts) - Οι εμφανίσεις συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών που έγιναν viral, των status, του περιεχομένου του ιστολογίου.


•    Ποσοστό συνομιλιών (conversation rate) - Παρακολούθηση των συνομιλιών ανά δημοσίευση. π.χ. απαντήσεις στο Twitter, σχόλια για το Pinterest, FB, IG photo, pin ή post.


•    Ποσοστό ενίσχυσης (amplification rate) - Πώς ενισχύεται το περιεχόμενό μας σε όλα τα δίκτυά μας. π.χ. re-pins, re-tweets, κοινοποιήσεις δημοσίευσης.


•    Ποσοστό χειροκροτήματος (Applause rate) - Το ποσοστό των χειροκροτητών βασίζεται στον αριθμό των "μου αρέσει" που δέχεται κάθε δημοσίευση (retweets, pins, κ.λπ.).


•    Οικονομική αξία (economic value) - Αυτό βασίζεται στις μετατροπές που επιτυγχάνονται σε πωλήσεις ή άλλους στόχους και πραγματοποιείται με κώδικες παρακολούθησης (tracking)

katallili ora dimosiefsis sto facebook

Λάθος 6ο: Μη κοινοποιείτε ακατάλληλες ώρες ή άσχετο περιεχόμενο

Εάν θέλετε να γίνετε μία πολύτιμη πηγή ενημέρωσης ή έμπνευσης στην κοινότητά σας στο Facebook, καλό θα ήταν να μοιράζεστε σχετικό, ενδιαφέρον και εκπαιδευτικό περιεχόμενο.


Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να θεωρηθείτε ειδικοί πάνω στον τομέα σας και να αυξάνετε την απήχησή σας και το κοινό σας σε βάθος χρόνου.


Η πρόκληση για πολλές επιχειρήσεις είναι να γνωρίζουν πότε και τι να δημοσιεύσουν. Γενικά πρέπει να κατανοήσετε πώς στόχος είναι να δημιουργήσετε συζητήσεις στις οποίες αξίζει κανείς να λάβει μέρος.


Ας δούμε μερικές τακτικές που βοηθούν στα παραπάνω:


•    Να έχετε σωστά εστιασμένες δημοσιεύσεις. Να έχετε ένα θέμα ανά δημοσίευση και οι δημοσιεύσεις σας να είναι σύντομες και περιεκτικές.


•    Οι ακόλουθοί σας δεν έχουν πολύ χρόνο. Κάντε τις αναρτήσεις σας απλές και κατανοητές, ώστε οι ακόλουθοί σας να καταλάβουν τι θέλετε να πείτε με μια γρήγορη ματιά.


•    Βρείτε τις τέλειες φωτογραφίες, τους κατάλληλους συνδέσμους και μηνύματα. Βεβαιώστε ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει.


•    Αποφύγετε ορολογίες και φράσεις τις οποίες ο τυπικός σας αναγνώστης (κάποιος που δεν εργάζεται στην επιχείρησή σας) δεν θα καταλάβαινε ή θα παρεξηγούσε.


•    Μην χρησιμοποιείτε ακρωνύμια ή άλλους όρους που δε θα κατανοήσουν εύκολα οι ακόλουθοί σας. Εάν ένας αναγνώστης δεν μπορεί να διακρίνει γρήγορα το μήνυμά σας, θα προχωρήσει παρακάτω και δε θα ασχοληθεί με εσάς.


•    Διαβάστε προσεκτικά τη δημοσίευσή σας πριν τις δημοσιεύσετε. Εάν κάτι δε σας κάθεται καλά το ίδιο θα ισχύει και για τους ακόλουθούς σας.


•    Επιλέξτε προσεκτικά την κατάλληλη ώρα που θα δημοσιεύσετε, ανάλογα με το κοινό σας. Μη ξεχνάτε πόσες δημοσιεύσεις κοινοποιούνται κάθε λεπτό. Συμβουλευτείτε τη σελίδα στατιστικών σας για τη κατάλληλη στιγμή δημοσίευσης


•    Μη σταματάτε να βελτιστοποιείτε τις δημοσιεύσεις σας, ακόμα και αν τις θεωρείτε τέλειες!

dimiourgia epaggelmatikou profil sto facebook

Μήπως ήρθε η ώρα να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας?

Γενικά να ψάξετε να βρείτε το προσωπικό σας ύφος, με το οποίο θα θέλει να αλληλοεπιδράσει το κοινό σας. Εάν ξεκινάτε τώρα κοιτάξτε τον ανταγωνισμό σας μέσα από συναφείς επιχειρήσεις ως σύμβουλο εκπαίδευσης (και όχι αντιγραφής).


Για να πετύχει το Facebook marketing χρειάζεται δικτύωση. Χρησιμοποιείστε λοιπόν την αναζήτηση στο Facebook για να βρείτε σελίδες παρόμοιες με τη δική σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δωρεάν βοηθητικά εργαλεία όπως το Likealyzer που θα σας βοηθήσουν προς τους στόχους σας.


Το Facebook marketing έχει αλλάξει σημαντικά από τότε που ξεκίνησε ως πλατφόρμα προσωπικής δικτύωσης. Από άποψη αναβάθμισης των αλγορίθμων, προσθήκης δυνατοτήτων μέχρι και το αυξημένο κόστος διαφημίσεων, το marketing της επιχείρησής σας στο Facebook δεν πρέπει να είναι σε καμία περίπτωση στάσιμο.


Όμως αυτό δε σημαίνει ότι είναι δύσκολο με λίγες και στρατηγικές κινήσεις να μείνετε ενημερωμένοι και διαρκώς να αναπτύσσετε το κοινό σας και τις αλληλεπιδράσεις του με την επιχείρησή σας.

Θέλετε να διαβάσετε περισσότερα ?